Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 23 April 2013

Kur njeriu nuk beson në Zot, ai nuk e pranon ndryshimin midis të drejtës dhe të gabuarës

E Shtunë, 20 Prill 2013, ora 16:45

Bija Ime fort e dashur, Qielli është plot me trishtim për shkak të dhimbjes që ndjekësit e Mi të dashur do të duhet të durojnë në Tokë. Të gjithë engjëjt dhe shenjtor
ët bashkohen në një për t’u lutur për njerëzimin, ndërsa ai duron një sulm të tillë të ligë nga Satani dhe të gjithë shpirtrat e tij djallëzor.

Ndërsa lutjet e tyre pranohen nga Unë dhe zbatohen, Unë i kërkoj të gjithë atyre që e deklarojnë veten të jenë t
ë Krishterë të luten si kurrë më parë.

Lutjet e ofruara çdo ditë për mbrojtjen kundër forcave djallëzore, që e kanë pllakosur Tokën, do të ndihmojnë për pastrimin e saj nga shpirtrat djallëzorë.

Ju duhet të qëndroni me shpresë, dhe kur mbeteni besnik ndaj Meje, ju do të bëheni akoma më të fortë.

Forca e t
ë Krishterëve, të bashkuar në të Vërtetën e Hyjit, do të paraqesi një mur mbrojtës të fuqishëm kundrejt bishës, planet e të cilës për të lënduar fëmijët e Hyjit sa vjen e po shfaqen në këtë kohë. Ju duhet të qëndroni para Meje, të deklaroni dashurinë tuaj të pafund për Mua dhe Unë do t’ju udhëheq në ushtrinë Time, e cila kurrë nuk do të mposhtet. Ndërsa ushtria Ime shtohet në numër dhe kur miliarda më shumë kthehen dhe më pranojnë Mua, kjo do të ndihmoj në vrasjen e bishës.

Detyra juaj, ndjekësit e Mi të dashur, është të përqëndroheni tek ata që do ta refuzojnë Dorën Time të Mëshirës. Pavarësisht se ju talleni në Emrin Tim, e gjitha që ju duhet të bëni është të luteni për shpëtimin e shpirtrave. Dijeni se ushtrisë së Hyjit në Tokë do t’i dhurohen hire të veçanta për ta bërë të aftë të sjelli me vete shpirtrat e atyre që e dyshojnë Fjalën Time të Shenjtë.

Dyshimet, kur lejohen të keqësohen, e largojn
ë njeriun nga Hyji. Dyshimet vihen në zemrat e njerëzve nga Satani me qëllim që t’i mashtroj fëmijët e Hyjit të besojnë se Ai, Hyji, nuk Ekziston.

Kur njeriu nuk beson në Zot, ai nuk e pranon ndryshimin midis të drejtës dhe të gabuarës. Pa udhëzim nga Zoti, ai do të bier në çdo kurth të ngritur para tij nga Satani. Sa shumë urrejtje pastaj shfaqet në zemrat e njerëzve, sepse menjëherë sa ata e lënë veten të ekspozuar ndaj të ligut, zemrat e tyre mbushen me zemërim. Zemërimi më i madh do të drejtohet tek t
ë Krishterët, dhe prapë këta njerëz nuk do ta kuptojnë përse ndjehen në këtë mënyrë. Prandaj dhe ata që pohojnë se nuk besojnë në Zot kalojnë më shumë kohë duke i kritikuar ata që besojnë.

Lutuni, lutuni, lutuni për shpirtrat e tyre.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/04/20/when-man-does-not-believe-in-god-he-does-not-accept-the-difference-between-right-and-wrong/