Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 11 June 2013

Unë Jam I Pranishëm në Eukaristinë Më Të Shenjtë përmes Aktit të Transubstancionit

E Dielë, 2 Qershor 2013

Bija Ime e dashur, Unë duhet t’i kujtoj të gjithë fëmijët e Hyjit mbi të Vërtetën e Premtimit Tim për t’i dhënë njerëzimit Dhuratën e Eukaristisë së Shenjtë.

Unë duhet t’ju kujtoj mbi Fuqinë e Eukaristisë Më Të Shenjtë dhe për faktin se jam Unë, Jezusi juaj i dashur, Ai që është me të vërtetë I Pranishëm. Unë dhashë Trupin Tim për t’ju shpëtuar nga dënimi i përjetshëm. Unë ju dhashë Trupin Tim me qëllim që Unë të mbetem brënda shpirtrave tuaj.

Unë Jam I Pranishëm në Eukaristinë Më Të Shenjtë përmes Aktit të Transubstancionit. Unë e shpjegova këtë shumë qartë tek apostujt e Mi në Darkën e Fundit. Përse kaq shumë prej jush nuk e pranoni këtë Dhuratë të madhe e dhënë juve me një çmim të madh. Kjo është Dhurata Ime për ju. Trupi dhe Gjaku Im do ta forcojnë shpirtin tuaj. Prania Ime Hyjnore e mban shpirtin tuaj dhe i jep të gjithë atyre që e pranojnë Eukaristinë Time Më Të Shenjtë Hirin e veçantë, që do t’ju sjelli më pranë Meje.

Kur ju më bëni Mua shoqëri gjatë Adhurimit Eukaristik, Unë do të hedh mbi ju Dhuratat më të mëdha. Shpejt ju do ta keni të vështirë të largoheni nga Unë dhe Unë do të jem më pranë jush. Zemra juaj do të ndërthuret me Zemrën Time të Shenjtë.

Ju kurrë nuk duhet të harroni Fuqinë e Eukaristisë Sime të Shenjtë, sepse ajo përmban Dritën e Pranisë Sime në botë. Pa Praninë Time të Vërtetë në Eukaristinë e Shenjtë, ju do të ishit të humbur dhe do të ishit të paaftë të qëndroni në gjëndjen e Hirit të Zotit.

Kur ju jeni të privuar nga Trupi Im, ju do të filloni të ndjeheni të zbrazët. Ju do të jeni të ndarë nga Unë dhe, edhe pse ju akoma mund të më doni Mua, ju do ta keni të vështirë të qëndroni të bashkuar me Mua.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/06/02/i-am-present-in-the-most-holy-eucharist-through-the-act-of-transubstantiation/