Kerko Mesazhet ketu

Saturday 20 July 2013

Do të jetë përmes recitimit të Lutjeve të Kryqëzatës Sime që Unë mund t’i shpëtoj ata

E Enjte, 11 Korrik 2013

Bija Ime fort e dashur, më lejo Mua të sjell ty pranë Zemrës Sime të Shenjtë, sepse kur ti më lejon Mua ta bëj këtë, Unë do të hedh brënda shpirtit tënd Hire të veçanta. Pastaj, Puna Ime do të japi më shumë fryte, të cilat do të piqen dhe do të shpërndahen me bollëk nëpër mbarë Tokën.

Fryti, i cili vjen nga Unë, krijon kthime në besim dhe zbut edhe zemrat më të ngurtësuara, kur ata e shijojnë atë. Kur ata e hanë atë, ajo do t’i bashkoj ata me Mua, në një mënyrë që do t’ju sjelli atyre paqe të madhe. Paqja që Unë i premtoj të gjithëve ju që më dëgjoni Mua tani, kur Unë flas me ju, do të jetë mburoja juaj kundër urrejtjes.

Ata prej jush, përfshi ata shpirtra që kurrë nuk i kanë dëgjuar këto Mesazhe dhe që me të vërtetë më duan Mua, do të mbushen me këtë paqe dhe ju, si rezultat, do të bëheni të paprekshëm ndaj zërave të atyre që ulërijnë tek ju për shkakun se jeni të Mitë.

Kur ju jeni një me Mua, Unë premtoj se, për çdo fyerje apo lëndim që ju duhet të duroni për arsyen se shpallni Fjalën Time të Shenjtë, Unë do t’ju ngre, do t’ju ruaj dhe do t’ju mbroj. Ju do të shijoni një jetë të lavdishme në Parajsën Time të Re, ku të gjithë do të këndojnë së bashku, për dashurinë dhe lavdinë e Hyjit.

Ju nuk keni pse të trëmbeni nga Unë, por Unë ju kërkoj ta kaloni kohën në lutje për shpirtrat e atyre që janë të ngatërruar dhe në disa raste, të humbur. Ata që janë të larguar nga Unë duhet të kthehen tek Unë dhe do të jetë përmes recitimit tuaj të Lutjeve të Kryqëzatës Sime që Unë mund t’i shpëtoj ata.

Shkoni, ndjekësit e Mi të dashur, dhe dijeni se ju jeni në Zemrën Time dhe Unë Jam në tuajën.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/07/11/it-will-be-through-your-recital-of-my-crusade-prayers-that-i-can-save-them/