Kerko Mesazhet ketu

Thursday 11 July 2013

Ndërsa zemërimi ndan kombe, mosbesimi dhe frika do të vazhdojnë të shkaktojnë trazira civile

E Mërkurë, 3 Korrik 2013

Bija Ime fort e dashur, luftrat dhe trazirat, ashtu si janë parathënë, përhapen si zjarre të egërsuar në mbarë Tokën. Një pjesë e paktë e botës do të mbetet pa u prekur nga luftrat dhe nga fjalët e mosmarrëveshjes.

Ndërsa zemërimi ndan kombe, mosbesimi dhe frika do të vazhdojnë të shkaktojnë trazira civile, ligjet jo-krishtere do të vazhdojnë të shtohen, si dhe vrasja dhe aborti, ashtu si dhe aktet kundër Sakramenteve të Shenjta, do të futen në vëndet tuaja. Shumë do të çohen në mëkat, për shkak të ligjeve të tilla, dhe shumë shpejt dhimbja e errësirës së shpirtit do të bëhet e pranishme dhe pak do të jenë në gjëndje ta shpërfillin atë.

Përse, do të pyesin ata, ka një atmosferë të tillë të çuditshme, ku besimi për njëri tjetrin është zhdukur? Përse është e vështirë ta jetosh jetën ashtu si është udhëzuar nga Jezusi, nga frika se mund të quhesh i marrë? Përgjigja ndodhet në faktin se vëndet tuaja, njëra pas tjetrës, jo vetëm që më kanë kundërshtuar Mua, përsëri, por e kanë deklaruar mëkatin të jetë i ligjshëm. Kur kjo të ndodhi, Satani dhe ushtria e tij do të dalin jashtë kontrollit.

Ata janë bërë shumë të fuqishëm dhe përmes të gjitha ligjeve liberale, që e pranojnë mëkatin, ata me të vërtetë bëhen të pranueshëm dhe pastaj, si rezultat i kësaj, nuk do të ketë më paqe në zemrat e njerëzve. Do të duket sikur fëmijët, e rrëmbyer nga prindërit e tyre dhe të burgosur, janë ushqyer me gjërat më të mira për të kompesuar faktin se janë në robëri. Sepse të gjitha kënaqësitë që do t’ju ofrohen, nuk do t’ju sjellin atyre asnjë ngushëllim. Në të kundërt, këta fëmijë do të jenë të trazuar, të zbrazët dhe do të dëshironin të ndjenin dashuri të vërtetë, e cila mund të sillet vetëm nga prania e prindërve.

Prania e Hyjit është akoma atje në vëndet tuaja, por ndërsa Unë, Biri I Njeriut, Jam duke u hequr shpejt, përmes futjeve të ligjeve djallëzore në vëndet tuaj dhe së shpejti prej kishave tuaja, ju do të jeni si jetimët e humbur ku nuk keni askund ku të vendosni kokën.

Pa Hyjin, nuk ka paqe. Pa Mua, Jezu Krishtin, të Pranishëm përmes Mësimeve të Mia, ju gradualisht po vuani urie. Mos lejoni ligje të tilla të ndalojnë përkushtimin tuaj ndaj Meje, sepse në këtë kohë më tepër se çdo herë tjetër, Unë do të vij tek ju dhe do t’ju jap ngushëllimin që e dëshironi.

Unë ju dua. Unë lotoj për dëshpërimin tuaj dhe Unë ju premtoj se ky persekutim do të jetë jetë-shkurtër.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/07/03/as-bitterness-divides-nations-mistrust-and-fear-will-continue-to-cause-civil-unrest/