Kerko Mesazhet ketu

Monday 16 September 2013

Unë sjell Dhurata me periudha, në varësi të pastërtisë së shpirtit

E Mërkurë, 4 Shtator 2013

Bija Ime fort e dashur, Hyji i Gjallë, i pranishëm në shpirtrat e përulët, do të bëhet më i theksuar nd
ërsa Dhurata Ime e Re është duke u hedhur mbi secilin prej atyre që jetojnë në botë në këtë kohë.

Unë sjell Dhurata me periudha, në varësi të pastërtisë së shpirtit. Ndjekësit e Mi, në çdo kishë në mbarë botën, do të ndjejnë një ri-ndezje të dashurisë së tyre për Mua ndërsa Unë i mbështjell ata me nj
ë dijeni më të madhe ndaj Premtimit Tim për të Ardhur përsëri. Dhurata Ime do të thotë se ata do të jenë në gjëndje të shikojnë, përmes rrjetave të errësirës, se si e Vërteta fillon të marri kuptim. Ata do ta dinë tani se Unë ju flas atyre, sepse do ta ndjejnë Praninë Time në zemrat e tyre. Ata do të jenë të bekuar me njohuri, e dhënë atyre prej Fuqisë së Shpirtit të Shenjtë, për t’i mundësuar ata të pregatiten si duhet për Ardhjen Time të Dytë.

Ndjekësit e Mi do të udhëhiqen nga Shpirti i Shenjtë dhe ata nuk do të më tradhëtojnë Mua dhe nuk do ta pranojnë blasfeminë, e paraqitur atyre në Emrin Tim. Prandaj dhe Fjala Ime do të përhapet tani më shpejt dhe Shpirti i Shenjtë do të krijoj së shpejti një dëshirë në shpirtrat e tyre për Ditën e Madhe kur trumpeta e fundit do të oshëtij për të lajmëruar Ardhjen Time.

Mos kini frikë, ndjekësit e Mi të dashur, Unë Jam me ju, edhe pse ju vuani. Së shpejti, ju do të rriteni në numër dhe kjo do t’ju japi një besim për të qëndruar besnikë ndaj Meje.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/09/04/i-bring-gifts-in-stages-depending-on-the-purity-of-the-soul/