Kerko Mesazhet ketu

Thursday 24 October 2013

Ju nuk me njihni Mua sepse ju nuk më dalloni se Jam Unë

E Dielë, 13 Tetor 2013, ora 18:00

Bija Ime fort e dashur, kur ata prej jush që ndjehen të braktisur dhe të pasigurtë për Dashurinë Time për botën, ju kurrë nuk duhet të ndaloni të më thërrisni Mua për t’ju ndihmuar. Ju, herë pas here, do të keni një ndjenj
ë dëshpërimi, një ndjenjë frike dhe një ndjenjë vetmie kur ju i përmbaheni Fjalës Sime të Shenjtë, e dhënë botës përmes Ungjillit të Shenjtë. Madje edhe tani, kur Ungjilli Im i Shenjtë prapë po ju paraqitet, ju do të ndjeheni shumë të izoluar, sepse fare pak njerëz e vënë në praktikë çfarë Unë u kam mësuar atyre përmes Fjalës Sime të Shenjtë.

Nëse ju thoni se e doni fqinjin tuaj dhe pastaj e fyeni atë, ju prapë do të më përkisni Mua. Nëse ju thoni se besoni në 10 Urdhërimet, por i adoptoni ato për t’ju përshtatur m
ënyrës suaj të jetës, atëherë ju jeni të verbër ndaj të Vërtetës. Nëse ju i pranoni Sakramentet e dhëna juve përmes Meje, por i thyeni ato, ju më fyeni Mua. Kur ju predikoni Fjalën Time të Shenjtë tek të tjerët dhe pastaj e vini veten tuaj para të tjerëve, duke thënë se ju jeni më të vlefshëm se ata, në Sytë e Zotit, ju më ofendoni Mua. 

Kur ju deklaroni se Fjala e Hyjit nuk ka më rëndësi në një botë moderne dhe se ajo duhet adoptuar për t’ju përshtatur një bote jobesimtare, atëherë ju pështyni në Fytyrën e Hyjit. Kur ju besoni se njohuria juaj për Mua është superiore ndaj Fjalës Sime të Shenjtë, ashtu si Unë e jap atë tek ju tani përmes këtyre Mesazheve dhe se përmbahen gabime brënda tyre, ju jeni të paditur ndaj të Vërtetës. Ju nuk më njihni Mua sepse ju nuk më dalloni se Jam Unë. 

Prandaj, madje edhe ata prej jush që ndjehen të kënaqur me njohurinë tuaj mbi Fjalën Time të Shenjtë dhe më refuzojn
ë Mua tani në këtë Mision – ju më keni braktisur Mua. Ju, në veçanti, duhet të kërkoni Ndihmën Time sepse ju jeni asgjë pa Mua.