Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 9 October 2013

Katër pjesët e botës që Unë i referohem janë katër fuqitë e mëdha – Shtetet e Bashkuara, Rusia, Evropa dhe Kina

E Martë, 24 Shtator 2013, ora 11:18

Bija Ime fort e dashur, katër pjesët e botës që Unë i referohem janë katër fuqitë e mëdha – Shtetet e Bashkuara, Rusia, Evropa dhe Kina. Të gjitha profecitë e parath
ëna do të përfshijnë këto fuqi, rreth të cilave  të gjitha trazirat në strukturat fetare dhe politike do të ndodhin.  

Siria dhe Egjipti, përmes trazirave në vëndet e tyre, do të bëhen nxitësit p
ër një luftë më të madhe, e cila do të përfshij katër fuqi të mëdha. Secila nga këto fuqi do të jetë e lidhur me qëllim që të krijojnë një regjim të përbashkët, që do të përdoret për të kontrolluar pasurinë globale dhe popullsinë.

Lufta fetare do të jetë kryesore në këtë kontroll dhe udhëheqësit e zgjedhur në Kishat e Mia t
ë Krishtere do të rrëzohen dhe shkatërrohen duke u pregatitur për bishën, e cila do të kontrolloj të gjitha këto katër fuqi. Asnjë prej sunduesve, që e kundërshtojnë Fjalën e Hyjit apo që përpiqen të shkatërrojnë fëmijët e Tij, nuk do t’ju jepet autoriteti nga Hyji të marrin, me forcë, ata emrat e të cilëve janë në Librin e të Gjallëve. 

Dhe ndërsa Unë flas për të Krishterët dhe domosdoshmërinë e tyre për të mbetur besnikë ndaj Meje, Unë gjithashtu i referohem edhe Hebrenjve sepse mbrojtësi i tyre, Kryeëngjëlli Mikael, do t’i ruaj ata dhe do t’i mbroj që t’i bëjnë ballë persekutimit që ata, si populli i zgjedhur i Hyjit, do t’ju duhet gjithashtu të durojnë. 


Plani i Hyjit është krijuar dhe të gjithë engjëjt dhe shenjtorët në Qiell pregatiten tani, për të më ndihmuar Mua në Misionin Tim për t’i bashkuar të gjithë dhe për të mbrojtuar ata që më duan Mua nga mashtrimi i madh, që është krijuar për të gënjyer botën. Kurrë më parë ligësia kundër Hyjit 
nuk ka qënë kaq e koordinuar nga raca njerëzore si është sot. 

Kurrë më parë njeriu mortor nuk ka qënë në gjëndje të shkaktoj kaq shumë vuajtje, përmes marrjes së pushtetit për të kontrolluar, ashtu si është në këtë moment në histori. Persekutimi i madh kundër fëmijve të Hyjit, i krijuar nga Satani me mbështetjen dashamirëse të burrave dhe grave djallëzore dhe të etur për pushtet, në pozitat me fuqi të madhe, po shpaloset para syve tuaj. Prapë, shumë prej jush nuk mund të shikojnë sepse ju jeni gënjyer.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/09/24/the-four-parts-of-the-world-i-refer-to-are-the-four-biggest-empires-the-us-russia-europe-and-china/