Kerko Mesazhet ketu

Thursday 24 October 2013

Kur Qielli dhe Toka të bëhen një, nuk do të ketë më Purgator

E Shtunë, 12 Tetor 2013, ora 17:10

Bija Ime fort e dashur, Froni Im do të vendoset mbi Tokën e ripërtërirë dhe së shpejti të gjithë do të jetojnë në paqe dhe harmoni, sipas Vullnetit të Atit Tim.

Bota do të bëhet ashtu si ishte në fillim dhe asnjë mosmarrveshje nuk do të ndjehet. Të gjithë fëmijët e Hyjit, që janë zgjedhur të bashkohen me ëngjëjt dhe shenjtorët, do të jetojnë një ekzistencë të përkryer. Por dijeni këtë. Ata që nuk e pranojnë realitetin e Parajsës së Re, kur ju ishte dhënë çdo mundësi për të vendosur se cilën udhë ata dëshirojnë të zgjedhin, nuk do t’ju jepet një mundësi e dytë. 

Kur Qielli dhe Toka të bëhen një, nuk do të ketë më Purgator. Udha e vetme që shpirtrat do të ndjekin, ata që refuzojnë të pranojnë Mëshirën Time kur t’ju dhurohet falas, do të jetë ajo që çon në Ferr. Shumë do të jenë kaq kokfortë, sepse ata mbështeten pothuajse plotësisht mbi arsyen intelektuale, që ata, pa e kuptuar, do ta zgjedhin për të kaluar përjetësisht në zjarret e Ferrit. 

Ata që nuk besojnë tek Hyji, apo q
ë nuk e pranojnë të Vërtetën, nuk besojnë në ekzistencën e Satanit. Ai, mashtruesi, do ta turbulloj mëndjen e tyre me gënjeshtra, me qëllim që t’i tërheqi drejt dhomave të torturës. Menjëherë sa të hyjnë, për shkak të urrejtjes së tij për njeriun, ai do t’i bëj ata të vuajnë pa-pushim përjetësisht. Atëherë Unë nuk mund t’i ndihmoj këta shpirtëra. Sa lotoj me hidhërim të madh për shpirtrat e arrogantëve, të paditurve dhe ata me zemër të ngurtësuar. Ata janë kaq të mbushur me krenari, sa kurrë nuk do të më shikojnë Mua sepse ata nuk munden. Nuk është e mundur për një person të më shikoj Mua apo të mbushet me Fjalën Time të Vërtetë, nëse janë të goditur me mëkatin e krenarisë. Nga ana tjetër, ata prej jush që ma njohin Mua, por që më pranojnë Mua sipas kushteve tuaja – edhe ju gjithashtu e largoni veten nga Unë. 

Përse thoni se më njihni Mua dhe pastaj e shtrembëroni çfarë Unë ju tregova për të më ndjekur Mua? Si mund ta quani veten një i Krishter
ë dhe pregatiteni për të pranuar teologjinë e rreme dhe gënjeshtrat, që ju i keni sajuar për t’ju përshtatur jetës suaj? Kush jeni ju nëse nuk më ndiqni Mua dhe nuk e pranoni të Vërtetën e plotë të Mësimeve të Mia? Ju jeni një tradhëtar. Ju më tradhëtoni Mua. Kur ju më tradhëtoni Mua njëherë, ju do të tundoheni ta bëni atë prapë se prapë, deri kur më në fund, ju nuk do të jeni më një i Krishterë në Sytë e Mi. 

Unë duhet t’i bëj thirrje të gjithë atyre që besojnë në Fjalën Time dhe ju pyes, se kur Unë e kam pranuar ndonjëherë mëkatin? Unë e fal mëkatin, por Unë kurrë nuk e pranoj atë. Nëse ju besoni se Unë e pranoj mëkatin, atëherë ju e justifikoni mëkatin. Ju do të vuani për gabimin e udhëve tuaja dhe ju nuk jeni më mirë se ata që më tradhëtuan Mua, më tallnin Mua, më përqeshnin Mua dhe më kryqëzuan Mua.

Mbajeni mënd se Unë ju mësova të Vërtetën. Asgjë tjetër përveç të Vërtetës do t’ju bëj të pranoni shpëtimin që Unë tani vij për t’i sjellë botës, në këtë fazë përfundimtare të Premtimit Tim për të shpëtuar njerëzimin.

Kurrë mos harroni se Unë Jam e Vërteta. Vetëm e Vërteta vjen nga Unë.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/10/12/once-the-heavens-and-earth-become-one-there-will-be-no-purgatory/