Kerko Mesazhet ketu

Monday 3 February 2014

Shumë prej çfarë njerëzimi e merr si të mirëqënë do të kthehet përmbys dhe mbrapsht, por kjo është e nevojshme

E Shtunë, 1 Shkurt 2014, ora 19:53

Bija Ime fort e dashur, për shkak të mundimit, që raca njerëzore duhet të duroj gjatë Pastrimit, do të ishte gabim të ngatërrohej dhimbja që ajo do të shkaktonte me atë të mungesës së shpresës.

Shumë prej çfarë njerëzimi e merr si të mirëqënë do të kthehet 
përmbys dhe mbrapsht, por kjo është e nevojshme. 

Kur Pastrimi të jetë kryer, një agim i ri do të shfaqet – papritur dhe pa paralajmëruar – dhe bota e re do t’ju paraqitet fëmijve të Hyjit.

Ndërsa shumë dhimbje do të durohet prej atyre që më duan Mua, si edhe prej atyre që nuk më duan, Unë kërkoj që asnjëri prej jush të besoj ndonj
ëherë se nuk ka shpresë. Përkundrazi, gëzohuni sepse vetëm dashuria, gëzimi, paqja dhe lumturia shtrihet përpara në Parajsën Time të Re. Kur bota të jetë pastruar nga mëkati dhe sa më shumë shpirtra të jetë e mundur të jenë pastruar, atëherë Unë do të vij si një Dhëndër për t’ju përshëndetur. Dita e Madhe dhe e Lavdishme është për t’u pritur me gëzim, entusiazëm dhe dëshirë, sepse Zemra Ime do të shpërthej dhe do të bashkohet me gjithë botën.

Fillimi i Ri është i mund
ësuar për ju. Duroni çfarë do dhimbje dhe vuajtje që dëshmoni tani, sepse ajo do të jetë asgjë kur ju të vini në Dritën Time, kur Unë t’ju pushtoj me dashuri dhe lumturi, që ju e keni pritur gjithë jetën tuaj, por që në të vërtetë ju nuk mund ta arrinit atë deri atëherë.
"I tregoni te gjithe shpirtrave
per Meshiren Time,
sa ka kohe." 

Më ndihmoni Mua t’i sjell shpirtrat që janë të humbur për Mua në Krahët e Mi. Lutuni për njëri tjetrin. Të jeni të gëzuar. Të keni shpresën. Të keni paqen. Çfarë do që të vij, dijeni se Dashuria Ime është më e fuqishme se urrejtja. Fuqia Ime është e Gjithpushtetshme. Mëshira Ime është e pafund. Durimi Im është i madh.

Shkoni në paqe dhe më shërbeni Mua, deri në ditën e fundit, sepse Dita tjetër do të jetë fillimi i botës që nuk do të ketë mbarim dhe kur vdekja nuk do të ekzistoj më.

Unë ju dua dhe kënaqem me të gjithë ju.

Jezusi juaj