Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 4 March 2014

Bota do të përkulet, do të bier në të dyja gjunjët dhe do të adhuroj bishën

E Premte, 28 Shkurt 2014, në 21:42

Bija Ime fort e dashur, Unë i jap Ushtrisë Sime të Mbetur dhe të gjithë atyre që kurrë nuk do të devijojnë nga Fjala Ime e Shenjtë, autoritetin mbi kombet, kur braktisja t’i verboj të gjithë në emër të bashkimit.

Juve do t’ju jepen Favore të mëdha, Hire të mëdha dhe fuqia për të udhëhequr besimtarët, të dobëtit dhe ata që humbasin në një shkretëtirë të braktisur. Ju do të bëheni Shpirti i Vërtetë, e vetmja Gjurmë e mbetur e Shpirtit të Zotit në një kishë, së cilës do t’i mungoj Prania Ime E Shenjtë. Prania Ime do të banoj vetëm tek ata të cilëve ju është dhënë autoriteti të shprehin Fjalën e Hyjit dhe të udhëheqin shpirtrat e etur drejt Burimit të Jetës.

Kur lajmëtarët e rremë, që thonë se marrin fjalë dhe udhëzime nga Qielli, të ngrihen së shpejti, ata do të bëhen si princat mbi frone, që së shpejti do të shfaqen në tempullin e ri të fëlliqësisë. Kjo qendër e re sundimtare do të adhurohet me shërbëtorët e vet të devotshëm, fallxhorët dhe ata që janë të mbushur me shpirtin e errësirës – të gjithë këta do të servilosen pas antikrishtit.

Bota do të përkulet, do të bjer në të dyja gjunjët dhe do të adhuroj bishën. As edhe një grimcë e dashurisë së pastër nuk do të mbetet në zemrat e tyre – por dijeni këtë. Kur ju e shkëpusni krahun e djathtë nga Hyji, me dorën e majtë, ju do të shtrëngoni duart me bishën, që do t’ju tërheqi dhe do t’ju pushtoj në mb
ërthimin e vet djallëzore. Kur ju i hapni shpirtrat tuaj tek i ligu, ai do të futet dhe kurrë nuk do t’ju japi një moment paqeje. Për shkak të vullnetit tuaj të lirë, ju do të përpiqeni ta luftoni atë, por ju nuk do të jeni mjaft të fortë.

Përpara do të marshoj Ushtria Ime e Mbetur, e patrëmbur dhe e shënuar me Dritën e Fytyrës Sime, ndërsa ata mbledhin miliona nga të katër cepat e Tokës, për t’ju sjellë atyre të Vërtetën. Ata do të predikojnë Ungjillin, do të shpallin Fjalën Time dhe kurrë nuk do të devijojnë nga e Vërteta. Ata do të qortohen, do të tallen, do të persekutohen, do të tradhëtohen – madje nga ata që janë më të afërt për ata – dhe prapë, ata kurrë nuk do t’i heqin sytë nga Unë.

Bota nuk do ta mirëpresi të Vërtetën, kur të jetë udhëzuar me mirësi të rreme dhe kënaqësinë që do të ndjejë, sepse, në atë fazë, mëkati do të jetë mohuar në të gjitha format e veta.

Në çdo luftë mund të ketë vetëm një fitues. Kur njeriu lufton kundër Hyjit, ai gjithmonë do të dështoj. Kur ai mban anën e mashtruesit, ai do të flaket tutje dhe kurrë nuk do të shikoj Dritën e Fytyrës Sime.

Lutuni, Ushtria Ime e Mbetur, për ata që do të gënjehen nga antikrishti. Unë dëshiroj që këta shpirtra të sillen nën Mbrojtjen Time. Ata nuk do të më kërkojnë Mua, por përmes lutjeve tuaja, Ati Im do të ndërhyj, që edhe ata të mund të përfshihen në Mëshirën Time të Madhe.

Jezusi juaj