Kerko Mesazhet ketu

Thursday 15 May 2014

Hyji Atë: Vullneti Im Hyjnor kurrë nuk duhet të kundërshtohet

E Premte, 9 Maj 2014, në 17:00

Bija Ime m
ë e dashur, bota u krijua nga Unë, sepse ishte Vullneti Im. Vullneti Im gjithmonë ka ekzistuar dhe gjithmonë do të ekzistoj. Vullneti Im, do të bëhet, me apo pa dëshirën e njerëzimit. Vullneti i lirë, i dhënë njeriut përmes Dorës Sime, u abuzua dhe kjo ka çuar në një shkëputje midis njeriut dhe Meje, Atit të Përjetshëm. Për aq kohë sa njeriu e ka dhuratën e vullnetit të lirë, do të thotë se vetëm ata që zgjedhin të vijnë tek Unë, përmes Birit Tim, Jezu Krishtit, mund të bëhen pjesë e Imja – të plotë përsëri.

Kur vullneti i njeriut e kundërshton Vullnetin Tim, kjo çon në një përpjekje të hidhur, sepse vetëm Vullneti Im do të ketë përparësi mbi gjithçka që është. Vullneti Im Hyjnor kontrollon gjithçka që Unë e lejoj, gjithçka që Unë pranoj, sepse Unë gjithmonë do ta pranoj vullnetin e lirë që Unë i dhashë njeriut, sepse Unë nuk e marr mbrapash çfarë Unë jap. Disaherë, njeriu, sipas zgjedhjes së tij të lirë, shkakton dhimbje të tmerrshme në botë dhe përmes lakmisë dhe egoizmit të tij më fyen Mua shumë. Prapë, Unë nuk ndërhyj me vullnetin e njeriut, sepse vetëm ai mund të vendosi nëse dëshiron apo jo të bëj çfarë Vullneti Im dëshiron. Dhe, ndërsa Unë nuk do të përpiqem ta heq vullnetin e lirë, zgjedhja e lirë nuk do të thotë se njeriu mund të më diktoj Mua vullnetin e tij, mbi atë që është I Imi.

Vullneti Im Hyjnor kurrë nuk duhet të kundërshtohet, sepse njeriu kurrë nuk mund ta mposhti Vullnetin Tim. Kur ai e bën, do ta ketë të pamundur të më kundërshtoj Mua, pa vuajtur pasojat. Vetëm Unë e vendos përfundimin e jetës dhe vdekjes, sepse kjo është vetëm për Mua për ta vendosur. Kur Unë e marr një vendim për të zbatuar Planet e Mia për të mbrojtur fëmijët e Mi, asnjë njeri nuk e ka pushtetin ta kapërcej këtë. Nëse njeriu përpiqet të ndërhyj me Dhuratat e Mia ndaj botës, të cilat përfshijnë jetën në të gjitha format e saj, atëherë ai jo vetëm që do të dështoj, por si rezultat do të vuaj.

Le të mos përpiqet asnjë njeri të më ndaloj Mua në Planin Tim për të përfunduar Besëlidhjen Time të Shenjtë.

Le të mos blasfemoj asnjë njeri kundër Meje apo ta pengoj Vullnetin Tim, sepse papritur do të flaken tutje.

Le të mos përpiqet asnjë njeri të më ndaloj Mua së dhuruari Jetën e Përjetshme tek shpirtrat sepse vetë jeta e tij do të ndaloj. Kur ju përpiqeni të më kundërshtoni Mua, ju kurrë nuk do të keni sukses. Kur njeriu vazhdon ta mohoj Fjalën Time dhe e lufton Hyjninë Time, kjo do të çoj vetëm në trazira, katastrofë, humbje jete dhe ndëshkime të tmerrshme. Prandaj, kur një shpirti i kërkohet të më bindet Mua apo Udhëzimeve të Mia, i cili sipas vullnetit të tij të lirë do t’i pranoj këto kërkesa, ata do ta kenë të pamundur ta kundërshtojnë Vullnetin Tim.

Ti, bija Ime je përpjekur ta luftosh Vullnetin Tim – edhe pse tashmë je dorëzuar tek Unë. Tani ti do ta dish se është e kotë, sepse vetëm ajo që diktohet nga Unë, sipas mënyrës Sime, mund të kryhet.

Fëmijë – Unë Jam Ati juaj. Unë Jam Krijuesi juaj. Vetëm Unë e di se çfarë mban e ardhmja për ju, por ju do të jeni të kënaqur ta dini se të gjitha Planet e Mia kanë përfunduar. Vetëm kur vullneti juaj është i kombinuar me Timin, Mbretëria Ime mund të realizohet plotësisht dhe përfundimisht të kryhet. Vetëm atëherë, gjithë konflikti midis njeriut dhe Meje, Atit tuaj të Përjetshëm, do të marri fund. Paqja do të mbretëroj atëherë në botën e re që do të vij – një botë kaq e përsosur sa kurrë nuk do të marri fund.

Ati juaj
Hyji Më I Larti