Kerko Mesazhet ketu

Saturday 3 May 2014

Premtimi Im për të ardhur përsëri do të përmbushet në jetën e këtij brezi

E Enjte, 1 Maj 2014, në 23:30

Bija Ime fort e dashur, Premtimi Im për të adhur përsëri do të përmbushet në jetën e këtij brezi. Shumë njerëz në botë, në këtë kohë, janë të pavëmëndshëm ndaj profecive që përmbahen në Biblën Më Të Shenjtë, në lidhje me Ditën e Madhe të Zotit. Për t’ju pregatitur për këtë kohë, Ati Im më ka udhëzuar Mua t’ju informoj se data është caktuar për Ardhjen Time të Dytë, por vetëm Hyji, Ati I Përjetshëm, e di këtë datë. Madje dhe Unë, Biri i Tij i vetëm-lindur, nuk kam aspak njohuri për këtë datë – vetëm se ajo do të jetë së shpejti.

Shumë ngjarje do të duhet të ndodhin si fillim, para ripërtëritjes së madhe, por dijeni se ato të gjitha do të ndodhin me shpejtësi dhe në vazhdimësi të shpejtë. Ata që i trëmben Ditës së Madhe, veçse duhet të besojnë tek Unë dhe të luten për shpirtrat e atyre që do të bëjnë gjithçka të munden për të më kundërshtuar Mua në Përpjekjen Time për shpirtrat. Plani Im është që të sjell madje edhe atë më kokfortin mes jush në Mbretërinë Time, sepse është për botën. Mbretëria Ime do të vij, sepse është Plani i Hyjit dhe ajo do të kryej Besëlidhjen Finale, sipas Vullnetit Hyjnor të Hyjit.

Lutuni, me bujari në zemrat tuaja, për shpirtat e atyre që kanë nevojë për Mëshirën Time më shumë dhe Unë do t’i mbuloj ata me Gjakun Tim Të Çmuar. Gjithçka që ishte në fillim do të përmbushet në fund dhe atëherë do të ekzistoj një botë pa fund. Gjithçka fillon dhe mbaron me Atin Tim.

Asgjë nuk do ta pengoj Ardhjen Time të Dytë. Asnjë njeri që më kundërshton Mua apo që përpiqet t’i largoj shpirtrat nga Unë nuk do të lejohet të më sfidoj Mua, sepse kur Unë të vij, të gjithë armiqtë e Mi do të jenë hedhur tutje. Unë do ta shpëtoj të dobëtin, të trëmburin, të penduarin, heretikët, paganët, gënjeshtarët, hajdutët, vrasësit – të gjithë mëkatarët. Asnjë prej jush nuk është i përjashtuar nga Mëshira Ime. Unë ju dua të gjithëve ju.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2014/05/01/my-promise-to-come-again-will-be-fulfilled-in-the-lifetime-of-this-generation/