Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 21 October 2014

Unë po vij për ata që janë më tepër të padenjë për Mëshirën Time, si fillim

E Dielë, 12 Tetor 2014, në 21:20

Bija Ime fort e dashur, Unë Jam Mbrojtësi i të gjithë fëmijve të Hyjit – për secilin prej jush, pavarësisht nga seksi, mosha apo besimi juaj. Unë Jam Mbrojtësi i Kishës Sime në tokë dhe asnjë njeri nuk do ta mposhti at
ë. Ajo do të mbetet e pathyeshme, edhe pse shumë do të më kenë braktisur Mua.

Ata që më tradhëtojnë Mua, që e ndryshojnë Fjalën e Hyjit, nuk mund të thonë se janë prej Kish
ës Sime, sepse Unë nuk mund të mbroj një kishë që nuk flet të Vërtetën. Testi i vërtetë për besimin tuaj ka filluar dhe, së shpejti, ju do të jeni të hutuar dhe nuk do të dini se nga të ktheheni. Të jeni të sigurtë, se edhe pse i mëshirshëm Unë Jam, Unë kurrë nuk do të rri dhe të lejoj tradhëtarët ta shkatërrojnë Trupin Tim. Ata do të shkojnë deri diku përpara se forca gjëmuese e Dorës së Hyjit do të dëgjohet.

Ju duhet të përqëndroheni tek Unë dhe pranojeni se Vështirësitë janë intensifikuar, dhe se të gjitha gjërat e parath
ëna duhet të dëshmohen. Vetëm kur profecitë, e dhëna botës që nga Fillimi, të bëhen të qarta, njeriu do ta kuptoj plotësisht se Koha Ime është pothuajse afër. Ju kurrë nuk duhet të trëmbeni nga Unë, sepse Dashuria dhe Mëshira Ime është e gjërë. Trëmbuni vetëm nga ata që nuk vijnë nga Unë, sepse është shpirti i keq që i drejton ata të bëjnë gjëra të tmerrshme. Vetëm me lutje, ju mund të ndihmoni në shlyerjen e mëkateve të tyre, dhe përmes një vepre kaq bujare, ju mund ta shuani tymin e Satanit. 

Flakët e i tij e pushtojnë botën në këtë kohë, por për të qënë të aftë ta dalloni praninë e tij është më e vështirë, se sa mund ta imagjinoni. Influenca e tij është gjithmonë e fshehur pas një paraqitje të jashtme të preokupimit; veprave humanitare dhe është prezantuar në mënyrën më të papritur, por të respektueshme. Njeriu që është i bekuar me Dhuratën e mënçurisë do ta kuptoj se si punon Satani. Ai do t’i dalloj punët e tij, pavarësisht se sa të mbuluara me kujdes ato i janë paraqitur botës, e cila është e verbër ndaj të Vërtetës. 

Së shpejti, Zëri Im do të zgjoj brënda zemrave të njerëzve, natyrën e tyre shpirtërore; një ndjenjë se kush ata janë; të kuptuarin se kujt ata i përkasin; dhe një njohuri për Jetën e Përjetshme që Unë do t’ju sjell atyre. Dijeni se kur ky zgjim të filloj, Fuqia e Hyjit do të ndjehet, kur Drejtësia e Hyjit t
ë ngrihet prej hirit, dhe kur një rreze Drite e kthen jetën në fushën e zbrazët, e cila është lënë në një gjëndje të tharë, nga i ligu. 

Zëri Im do të dëgjohet dhe shumë do të tronditen kur ajo ditë të filloj.
Ai do të gjëmoj si bubullimë dhe çdo njeri i drejtë do të bjer në gjunj, për ta lavdëruar Zotin. Unë po vij për ata që janë më tepër të padenjë për Mëshirën Time, si fillim. Ata duhet të jenë të fundit, për shkak të mënyrës se si më trajtuan Mua. Dhe prapë, ata do të ftohen të parët në Mbretërinë Time. Të drejtët do të vijnë të fundit. Të liqtë do të lihen prapa.

Asnjë gur nuk do të lihet pa u kthyer, deri në sekondën e fundit, dhe ata që bërtasin për Mëshirën Time do t’ju jepet. Ata që më mallkojn
ë Mua do të jenë të mallkuar.