Kerko Mesazhet ketu

Thursday 22 January 2015

Besimi është çelësi ndaj dashurisë së vërtetë

E Mërkurë, 14 Janar 2015, në 15:40

Bija Ime fort e dashur, kur një fëmij i prindërve të dashur ndjen dashuri, ai apo ajo do të ushqehet me një ndjenjë të madhe ngushëllimi dhe afrimiteti.

Dashuria mes një fëmije – me fat të ketë prindër të dashur – dhe familjes, rrjedh nga një ndjenjë e thellë e besimit. Ky besim është absolut. E njëjta gjë qëndron për çdo shpirt të gjallë që më do Mua pa kushte. Dashuria Ime për ata është e palëkundur. Besimi është çelësi ndaj dashurisë së vërtetë. Çdo fëmij i Imi është i dashur, edhe pse dashuria e tyre për Mua nuk është gjithmonë atje.

Më doni Mua dhe ju do të ndjeni paqe. Më doni Mua dhe ju do t’i doni të gjithë ata që janë bijtë e Hyjit. Kjo dashuri është një gjë e natyrshme. Pa atë ju nuk mund të jeni të plotë.

Kur Unë Jam në ju, ju do ta shikoni botën ashtu si Unë e shoh në gjithë lavdinë e saj si dhe në të metat e saj. Ju do t’i dalloni pengesat, që has njerëzimi dhe do të ndjeni një dëshpërim kur të dëshmoni urrejtje në çdo formë sepse urrejtja është e kundërta e dashurisë.

Lutuni, lutuni, lutuni që dashuria për Hyjin të qëndroj e gjallë në botë, sepse pa atë ju do të ndjeheni të braktisur dhe të izoluar.

Më doni Mua ashtu si Unë i dua të gjithë fëmijët e Hyjit dhe Unë do të hedh Hire të mëdha mbi ju dhe ju do ta mposhtni të ligun në gjithë format e tij.

Jezusi juaj i dashur