Kerko Mesazhet ketu

Thursday 22 January 2015

Hyji Më i Larti: Fuqia Ime e tejkalon gjithçka që është e kësaj bote dhe përtej saj

E Shtunë, 10 Janar 2015, në 15:36

Bija Ime më e dashur, njerëzimi është kthyer kundër Meje dhe gjithçka që Unë e krijova në Imazhin Tim dhe për këtë Dëshpërimi Im është i madh.

Fëmijët e Mi do të shpëtojnë prej Ndërhyrjes së Birit Tim të dashur, Jezu Krishtit, dhe kjo do të ndodhi shumë shpejt. Përpara kësaj dite Unë ju kërkoj të gjithë atyre që më duan Mua ta pranojnë të Vërtetën; Birin Tim dhe Dashurinë e Tij; të luten për Mëshirën e Tij.

Ju, që e doni Birin Tim, duhet ta kujtoni Premtimin e Tij për ta shpenguar botën dhe për të zhdukur mëkatin para se Mbretëria e Tij e Lavdishme 
të zbresë. Jeta e trupit dhe e shpirtit do të jetë e përjetshme dhe ata që e pranojnë Mëshirën e Birit Tim do ta fitojnë këtë Dhuratë të madhe. Ata që nuk e pranojnë, nuk do ta fitojnë.

Ejani, bijtë e Mi, dhe pranojeni Fjalën Time, sepse ajo është e përjetshme dhe asgjë nuk do ta shkatërroj atë. Kundërshtari Im turfullon nga inati në këtë kohë, sepse ai e di se bota do ta zhduki influencën e tij dhe ai do të hedhi vështirësi të tmerrshme mbi ata shpirtra që ai dëshiron t'ju mohoj Dhuratën e Jetës së Përjetshme.

Ju do të testoheni përtej durimit në besimin tuaj në Trininë e Bekuar Më Të Shenjtë, dhe shumë prej jush do të rrëzohen. Besimi i vërtetë kërkon besueshmëri të vërtetë dhe nëse nuk besoni në premtimet e bëra nga Biri Im, ju do të ndaheni prej Tij.

Çdo fëmije i vetëm i Imi do t’i jepet prova e Ekzistencës Sime së shpejti. Kur kjo shenjë të jepet, mos e dyshoni atë, sepse është për t’ju sjellë në Strehën Time të cilën Unë ja u dhuroj juve.

Shumë shenja i janë dhënë botës për Ekzistencën Time dhe tani Unë ju sjell më shumë. Mos kini frikë, sepse Unë do të ndjek çdo shpirt dhe nuk ka asnjë me jush që Unë nuk e dua me Zemër të butë. Unë i dua armiqtë e Mi, përfshi ata që më torturojnë Mua me ligësinë e tyre. Por, së shpejti, Dhurata që Unë do t’ju sjell atyre do të zgjoj një dashuri të përgjumur për Krijuesin e tyre brënda zemrave të tyre. Dashuria e tyre dhe Dashuria Ime Hyjnore, të kombinuara, do ta mposhtin të ligun. Unë do ta fshij gjithë frikën dhe lotët e tyre.

Juve, bijtë e Mi të dashur, do t’ju jepet kjo Dhuratë kur ju pak e prisni. Sepse ajo kohë po afron dhe fytyra e botës do të ndryshoj përgjithmonë dhe për të mirën e të gjithëve.

Fuqia Ime e tejkalon gjithçka që është e kësaj bote dhe përtej saj. Mbretëria Ime është e përjetshme.

Ati juaj i dashur
Hyji Më i Larti