Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 21 January 2015

Kur dashuria mungon Unë nuk jam i pranishëm në shpirt

E Premte, 9 Janar 2015, në 15:30

Bija Ime fort e dashur, është koha për t
ë Krishterët në gjithë botën të bashkohen kundër përbuzjes të treguar nga miliarda kundër të Vërtetës – Fjalës së Shenjtë të Hyjit.

Çdo mëkat kundër Hyjit po konsiderohet tani të jetë i pranueshëm në Sytë e Mi. Mëkatet që janë të neveritshme për Mua shpejt do t’ju paraqiten të jenë të shenja në Sytë e Mi por kjo kurrë nuk mund të ndodhi. Kur ju e paraqisni diçka, që nuk vjen nga Unë dhe e vendosni atë para Meje në Kishat e Mia, atëherë ju më shkaktoni Mua dhimbje të madhe.

Kurrë nuk ka qënë kaq e vështirë për t
ë Krishterët të ndjekin Udhën Time me Gjëmba sa ajo është sot. Gënjshtra, gënjeshtra, gënjeshtra po ju jepen në Emrin Tim dhe ju kurrë nuk duhet të harroni Mësimet e Mia ose ju do të mashtroheni prej atyre që komplomentojnë kundër Fjalës së Hyjit. Të jesh i Krishterë kërkon shumë me tepër se të deklarosh se je i tillë. Nëse je një i Krishterë i vërtetë atëherë do të bësh gjithçka që Unë të mësova dhe do të ndjekësh Doktrinën e Shenjtë e përmbajtur në Biblën e Shenjtë.

Ta pranoni Fjalën Time është një gjë, por të zbatoni çfarë Unë mësova është një tjetër.

Ta doni njëri tjetrin nuk është kurrë e lehtë për shkak të ekzistencës së mëkatit. T’i doni armiqtë tuaj vë një barrë të madhe mbi ju, por nëse luteni për hiret për ta bërë këtë, atëherë do ta shikoni se dashuria juaj për Mua rritet. Nëse ju më doni Mua me të vërtetë ju do të jeni të lirë prej urrejtjes, dhe atëherë do të gjeni paqen e vërtetë të mëndjes dhe shpirtit. 

Nëse e lejoni Satanin t’ju tundoj të urreni të tjerët ju do të bini në një errësirë të tmerrshme. Urrejtja është si një farë e keqe që rritet dhe përhapet shpejt. Kur urrejtja acarohet në shpirt, gradualisht ajo do ta pushtoj atë plotësisht. Ajo do të sjelli me vete një pakënaqësi shqetësuese dhe ata që janë të mbushur me atë kurrë nuk do të gjejnë paqe. Urrejtja mbjell urrejtje dhe përhapet shpejt nga një shpirt në tjetrin. Menjëherë kur Satani e vendos veten tek këta shpirtra ai kurrë nuk do të largohet prej tyre deri kur ata të pendohen dhe të tregojnë keqardhje të vërtetë.

Dashuria shuan çdo lloj urrejtje por, nëse nuk e largoni veten tuaj nga ata që e nxisin urrejtjen, ju do të zhyteni në dëshpërim. Unë nuk mund ta shpëtoj një shpirt që nuk do të pendohet për ligësinë e tyre. 

Unë pres rrëfimin tuaj dhe kur ju vini tek Unë dhe më kërkoni Mua t’ju lehtësoj nga mallkimi i urrejtjes, Unë do të arrij dhe do t’ju kap dorën për t’ju sjellë në Strehën Time të Paqes.

Paqja dhe dashuria mund të vijnë vetëm nga Hyji. Gjithmonë më kërkoni Mua sepse Unë Jam Dashuria. Kur dashuria mungon Unë nuk jam i pranishëm në shpirt.

Jezusi juaj