Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 21 October 2015

Tërmeti në Evropë ndodhi sot ashtu siç parashikohej

E Mërkurë, 11 Maj 2011, në 23:00

Bija Ime e dashur, sot tërmeti për të cilin të fola disa muaj më parë ndodhi në Evropë, në Spanjë sot. Ndodhi të tjera ekologjike, që përfshijnë një vullkan, përmbytje dhe një valë e nxehtë do të pasojnë.

Kushtojini vëmendje këtyre ngjarjeve sepse kur ato të ndodhin kjo do të provojë se këto Mesazhe po vijnë nga Unë, Jezu Krishti.

Kjo, bija Ime, është Dora e Atit Tim, i Cili ka për të lëshuar ndëshkim mbi botën për të bërë të mundur zhdukjen e mëkatit. Lutuni dhe vazhdoni të luteni për më shumë konvertim për t’i dobësuar këto shkatërrime.

Nëna Ime e dashur të shpjegoi një numër gjërash të rëndësishme këtë mbrëmje. Nevoja për lutje ditore dhe Adhurim është e rëndësishme – sa më shpesh që të mundesh – sepse kjo do të sjellë rezultate madhështore për ty, bija Ime, në Punën tënde.

Pusho tani. Ti je e lodhur. Unë do të flas me ty nesër. Shko në paqe.

Shpëtimtari yt Hyjnor
Jezu Krishti